Klachtenregeling
Als praktijk willen wij ons graag blijven verbeteren. Wij staan daarom open voor suggesties die ons verder kunnen helpen.
Heeft u suggesties of complimenten, dan horen wij dat graag persoonlijk of via ons e-mailadres: huisarts@praktijkmedzorg.nl
Als er klachten zijn of er ongenoegen is over hetgeen wij als huisarts, doktersassistente of praktijkondersteuner doen of laten, stellen wij het op prijs als u dat met ons wilt bespreken.
Bij voorkeur kunt u hierover een gesprek aanvragen met de betrokken medewerker. Op deze manier kunt u uw klacht toelichten en kunnen eventuele misverstanden besproken worden.
Als alternatief kunt u het klachtenformulier online invullen. Uiteraard kunt u dit formulier ook bij onze praktijkassistente ophalen.
Wij zullen binnen 2 weken contact met u opnemen.
Als de uitkomsten van het gesprek met de huisarts of de klachtenbehandeling door de huisartsenpraktijk zelf niet naar uw tevredenheid verlopen, dan kunt u een klacht indienen via het Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente. De klacht wordt dan door een onafhankelijke klachtenfunctionaris behandeld. Hoe u een klacht bij “Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente” kunt indienen, leest u op de website www.khtwente.nl.
Klacht indienen?
Vul dan onderstaand formulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wij zijn aangesloten bij de Klachtencommissie
Huisartsenkring Twente
H. Hartstralaan 100
7555 PJ Hengelo
T 074 25 68 331